Acarapis Woodi, Parazitul Din Traheea Albinelor

acarapis woodi, parazitul de gat

În octombrie 1984, acarapis woodi a fost descris pentru prima dată de Rennie în 1921, acarianul nu a fost găsit în Statele Unite până în anul 1984. Rennie a descris acarianul de albine pe insulă Wight și la asociat cu boala “Isle of Wight“. La o infestare masivă, traheea își schimbă culoarea, din alb în … Read moreAcarapis Woodi, Parazitul Din Traheea Albinelor

Un fungicid agricol atrage albinele melifere

un fungicid agricol atrage albinele

Potrivit unui studiu realizat de cercetători de la revista Reports Scientific, albinele lucrătoare preferă să colecteze siropul de zahăr amestecat cu fungicid de clorotalonil. Această constantare destul de controversată vine după alte studii care leagă fungicidele de populațiile de albine în scădere. Un studiu recent, a găsit paralele între utilizarea clorotalonil-ului și prezența de Nosema. … Read moreUn fungicid agricol atrage albinele melifere

O descoperire accidentală ar putea salva albinele de cea mai mare amenințare

descoperire varroa

Cercetători germani de la Universitatea de Hoffenhein, au descoperit o soluție simplă, care ar putea rezolva cea mai mare amenințare pentru albine. Ei au descoperit că o mică doză de compus de clorura de litiu, ucide acarianii Varroa fără a afecta albinele. Distrugatorul Varroa Acarianul varroa, reprezintă o problemă pe care majoritatea apicultorilor o întâlnesc. … Read moreO descoperire accidentală ar putea salva albinele de cea mai mare amenințare

Targuri Apicole 2018

targuri apicole

Targurile apicole sunt un instrument util pentru apicultorii care doresc sa-si achizitioneze unelte pentru stuparit la preturi convenabile cat si produsele stupului direct de la producatorii. Calendarul targurilor apicole din 2018 sunt in urmatoarele judete: Targul Apicol din Craiova 27-28 ianuarie, este organizat anul acesta de Stupina Bia si va avea loc in Centrul Multifunctional … Read moreTarguri Apicole 2018