"...Cum Sa Nu-ti Mai Distrugi Proprile Albine Si Sa-ti Dublezi Stupina Actuala..."

curs de apicultura online
  • Cursul online de apicultura: singurul curs online de apicultura din Romania care te invata tot ce trebuie sa faci in propria stupina pentru a avea rezultate concrete.
  • Pentru incepatori si nu numai: cursul se adreseaza atat incepatorilor care doresc sa inceapa pasiunea lor pentru albine cat si celor care detin deja o stupina.

Iti pun la dispozitie sa descarci o monstra din curs in format, vei gasi mai exact introducerea din prima lectie in format pdf.

Pretul complet este de 200 de lei sau poti plati lunar cate 50 de lei timp de 4 luni.

In acest curs tu vei invata:

Suport pe tot parcursul cursului

Pe toata durata cursului vei primi suportul meu care te va ajuta sa iti clarifici toate intrebarile si neclaritatile care vor rezulta in urma fiecare lectii. Astfel incat sa treci peste fiecare blocaj pe care il ai iar pasiunea ta sa sa infloreasca tot mai mult.

Cursul va fi online, cu o durata de 4 luni de zile

Acest curs este destinat pasionatilor de apicultura care doresc sa isi dezvolte aceasta pasiune si sa aprofundeze trucuri si secrete pe care putini apicultori le stiu.

Practic si explicat pas cu pas

La fiecare lectie in parte vei primi si o parte practica pe care va trebui sa o faci, astfel incat sa evoluezi treptat pana cand vei ajunge sa stapanesti foarte bine aceasta frumoasa pasiune.

Secretele din spate stupinei

Majoritatea apicultorilor cu experienta, tin secretele pentru ei si nu le dezvaluie daca te vei duce sa ii intrebi. Sau din contra iti va da o informatie eronata care iti va aduce pagube.


La 26 de ani locuiam inca cu parintii si nu aveam banii de buzunar.

Mergeam la facultate cu metroul preferam sa imi cumpar ziarul Libertatea... desi realizam ca asta inseamna ca nu aveam banii in ziua aia de un biscuite pana ajungeam acasa.

​In schimb

In schimb visam sa la propria mea afacere care sa imi aduca macar 500 de euro pe luna.

Acum am propria afacere si o stupina cu peste 100 de familii de albine, care imi aduc mai mult de atat... Oamenii ma suna imi scriu mesaje si imi cer sfaturile.

Oamenii ma intreaba cum am ajuns de la 20 de stupii la 100 si ceva de familii in doar cativa ani de zile. Iar eu le arat palemele si le spuneam: "Munca"! insa cu totii isi dau seama ca este vorba de ceva mai mult decat atat.

Alexandru Ion apicultor

Cursul este genial, pe mine m-a ajutat foarte mult sa imi pun bazele teoriei pe care am imbinat-o cu practica din stupina mea. Iar rezultatele au inceput sa apara, acuma stiu exact cum sa inmultesc familiile de albine sa le hranesc corect, sa imi cresc proprile matci in stupina mea fara sa fiu nevoit sa dau sute de lei si sa le cumpar. Te incurajez si pe tine sa ei acest curs si in 4 luni de zile vei fi alt om, cu mai multe cunostiinte si mai pregatit sa faci fata oricarei situati.

La 27 de ani m-am angajat la o multinationala in Bucuresti. Am trecut cu brio 4 interviuri, ma simteam ca si cum asi fi castigat la loto.  Insa nimic nu avea sa prevesteasca ce se va intampla.

Nu m-am integrat! Nu aveam timp sa termin toate sarcinile, de multe ori saream peste detalii pe care nu le consideram importante si drept consecinta eram taxat. Aveam impresia ca nimeni nu ma menajeaza, fiecare sarcina venea ca o urgenta si ma simteam sclavul tuturor.

Aveam nevoie sa stiu ca stiu ca mai exista si alceva in afara de munca. La 7 dimineata plecam de acasa si ajungeam la 8 seara acasa.

Nimeni nu ma aprecia, desi dupa 5 luni de zile eram cel mai bun din toata firma pe vanzari. Insa se concentrau mai mult pe detalii decat sa aprecieze oamenii care aduc profit.

Ajungeam acasa, deschideam calculatorul si eram epuziat, incat adormeam instant. Vroiam sa stiu ca mai exista si alceva in afara de munca, dar nu aveam energie sa fac nimic...

...pana cand am renuntat

Am fost dat afara, mi-am eliberat biroul si am hotarat sa o iau de la zero in alta directie.

Simteam ca trebuie sa regandesc viata mea si sa ii dau un sens care sa se transforme peste noapte...

​Mi-am dat seama ca locul de munca de unde plecasem imi lua toata libertatea si nu mai puteam sa fiu eu, cel creativ care sa gandesc din toate unghiurile o decizie inainte sa o implementez.

Si ma tot gandeam, daca munceam mai multi decat ceilalti si aveam rezultate bune, desi nu primeam suficienta apreciere si intelegere?

Trebuia sa regandesc situatia

Insa de data asta mi-am adus aminte de copilarie, de tata care avea o stupina frumoasa la tara, unde albinele zumzaiau si veneau incarcate de polen pe picioruse de diferite culori; iti era mai mare dragu sa le urmaresti...

​In secunda urmatoare am simtit ca trebuie sa il sun pe tata si sa ii povestesc despre planul meu, sa incepem de la zero o noua stupina. Dupa ce tata abandonase supii din cauza unor probleme de sanatate...

De data asta vroiam sa fie diferit sa ma implic mai mult, sa stau alaturi de el si sa invat ca un elev cuminte ce eram...

Anul urmator ne-am cumparat 20 de familii de albine si sa ii impartim in 3 pe fiecare, astfel obtineam 60 de familii de albine

Insa inmultirea a fost prost gandita, si a fost un esec total, din 20 de familii de albine facusem 60 insa erau foarte slabe pe 2-3 rame, cu o mana de albina... si am inceput sa ne panicam pentru ca mai aveam la dispozitie 2-3 culesuri dupa care trebuia pregatirea de iernare...

Am mers sa vorbesc cu altii prieteni stupari si eu mi-au recomandat ca aceasta tehnica a fost foarte proasta, pentru ca am facut niste roiuri foarte slabe care nu au timp sa se dezvolte pana in toamna.

Acest lucru s-a intamplat pentru ca am ascultat un stupar cu experienta si pentru ca imi doream foarte mult sa imi inmultesc rapid stupina, insa nu am facut decat sa inrautatesc si mai mult situatia.

Cu toate ca eram descurajat si cu moralul la pamant, insa am continuat sa lupt si sa fiu optimist, iar acest lucru m-a ajutat foarte mult in viata.

In primavara ce a urmat a fost un dezastru, am iesit din iarna cu 30 din cei 60, doar jumatate au supravietuit.

Eram dezamagiti, pentru ca ne aveam planuri mari, cheltuisem multii bani pe medicamente, stimulenti, mancare...insa toate au fost in zadar

In anul 2013 am reusit sa ii dezvoltam pe toti 30 si sa culegem si 200 de kg de miere poliflora care ne-a ajutat sa ne scoatem cheltuelile

Anul urmator in 2014 m-am ocupat doar eu de stupina, si am reusit sa ii inmultesc la 45 de familii de albine foarte bune care mi-au adus 400 de kg de miere.

Iar atunci mi-am dat seama ca pot si mai mult, ca viata mea depinde de aceasta stupina pe care trebuie sa o dezvolt cat pot eu de mult astfel incat sa devin independent financiar.

In 2015 am inceput sa vand proprile matci selectionate, pe langa miere si familii de albine.

Au inceput sa vina banii.

Am plecat de acasa de la ai mei.

In 2016 mi-am cumparat prima masina.

Iar viata mea treptat a inceput sa infloreasca, sa imi pot permite lucruri la care inainte doar visam, acuma le aveam.

Si acum mai sunt momente in care prietenii imi zic sa iesim in weekend si ii refuz, ca muncesc prea mult. Si le dau acelasi raspuns: "Poate ca azi muncesc, pentru ca am un termen limita. Dar eu marti, de exemplu, imi pot lua o zi libera si pot pleca intr-o excursie de 5 zile."

Secretul consta in a munci organizat, in  a stii exact ce trebuie sa faci stupinei, ce tratamente sa aplici, cand sa incepi stimularea..etc

Si ziua nu mai are 18-19 ore de munca, asa cum avea inainte...

Mi-a luat mai mult de 5 ani de experimentari continua sa ajung la acest curs de apicultura pe care l-am dezvoltat. Un curs eficient cand vine vorba de apicultura, inmultirea albinelor, stimularii, tratamente...

Un curs simplu de parcurs, insa care dezvaluie toate secretele unui apicultor cu experienta in pasi simpli de urmat si practici.

Am cules toate experientele mele.. le-am pus intr-un Curs Online de Apicultura Moderna care te va ajuta sa descoperi toate secretele din spatele unui apicultor cu experienta.

Si care te va scuti de multe batai de cap, de banii pierduti pe medicamente si stimulenti care nu au nici un efect, de timpul pe care il vei pierde incercand sa iti dezvolti aceasta pasiune si de ce nu sa o transformi intr-o afacere de familia din care sa traiesti.

Acest curs online pe care l-am conceput intr-o perioada de 5 ani de zile, de cand m-am apucat de apicultura am testat tot ce am auzit si vreau sa iti ofer doar informatia cea mai valoroasa care pe mine ma ajuta an de an.

Acest curs online timp de 4 luni (16 lectii) te va ajuta sa inveti urmatoarele:

curs online de apicultura moderna, 4 luni

-Iti vei putea construi propria stupina dupa bunul tau plac

-Vei stii exact ce sa faci in orice situatie intalnita

-Vei fi capabil sa iti dublezi stupina inca din primul an

-Vei putea visa la butoaie pline de cu miere

-Vei fi motivat in mod constant

-Vei intelege cum sa iti dublezi productia de miere

-Vei avea timp mai mult, banii mai multi, libertate financiara mai mare


Pasul 1 - Stuctura Cursului De Apicultura Online Pentru Incepatori

Acest curs este dedicat in principal incepatorilor care doresc sa invete de la zero apicultura. Insa de asemenea este adresat apicultorilor incepatori care desi au 20-30 de familii le lipsesc notinunile de baza si din aceasta cauza nu au rezultate bune sau deloc in ce priveste productia de miere de polen sau alte produse auxiliare stupului.

Cursul de Apicultura Online este structura pe o perioada de 4 luni (16 saptamani), timp in care tu vei primi o lectie pe saptamana. Aceasta lectie o vei primi pe email in mod automat in format .pdf si va contine aproximativ 10 -20 pagini de informatie. La sfarsitul fiecare lectii vei primi o tema pe care eu recomand sa o faci.

Tot ce trebuie sa faci pentru urmatoarele 4 luni, din momentul in care faci plata, este sa urmaresti in fiecare saptamana un mesaj pe email din partea mea care va contine lectia ta.

Pe parcursul cele 4 luni voi acoperi urmatoarele teme precum:

  • Introducere in lumea albinelor
  • Cei 4 pasii cei mai importanti in cresterea albinelor
  • Cum sa organizezi cel mai eficient cuibul familiei de albine
  • 3 Metode practice pentru inmultirea albinelor
  • Polenizarea plantelor si relatia dintre floare si albina
  • 3 Metode practice pentru cresterea si selectia dirijata a matcilor
  • Pastrarea sanatatii la albine si combatea boliilor (foarte importanta aceasta lectie)
  • Cum sa dublezi productia de miere
  • Pregatirea familiilor de albine pentru iernat

Pasul 2 - Ce va contine o lectie

In perioada celor 4 luni, adica 16 saptamani tu vei primi o lectie in fiecare saptamana care va contine informatie pretioasa in dezvoltarea ta, ca si apicultor.

La sfarsitul fiecare lectii va contine o tema pe care iti recomand sa o faci, care te va ajuta sa pui in practica ce ai invata din respectiva lectie si sa vezi rezultate concrete in urma acestui curs.

Daca nu ma interesau rezultatele tale, puteam sa public toata informatia intr-o carte, insa am ales aceasta forma pentru a ma asigura ca poti vedea rezultate reale pe masura ce inveti, iar aceasta informatie sa o transpui in practica, iar in acest fel nu o vei uita niciodata.

Mai mult decat atat voi incerca sa fiu cat pot de concret folosind exemple practice care sa te ajute sa le implementezi chiar acum, si sa vezi rezultate.

Ca si membru al acestui curs vei primi:

  • O lectie va contine intre 10-20 de pagini de informatie care poate fi aplicata imediat
  • La sfarsitul fiecarei lectii vei primi o tema care te va ajuta sa pui in aplicare teoria
  • Continutul e organzat astfel incat sa iti faciliteze intelegerea si familizarea cu fiecare termen in parte
  • Fiecare lectie te va ajuta sa progresezi, iar cand te vei uita in urma dupa ce vei termina cursu iti vei da seama cat de mult ai progresat

Pasul 3 - Planificarea stupinei

​Odata cu acest curs vei putea intelege cat de importanta este planificarea pe termen a lung. Chiar daca nu poti sa prevezi ce se va intampla peste o zi, o luna, o saptamana...

Insa este foarte important sa ai un plan pus pe hartie pe care sa il urmezi, chiar daca pe parcurs modifici anumite aspecte care nu ti se mai par importante, insa planul e bine sa fie facut si sa il urmezi.

OK, suna bine! Cat costa Cursul Online de Apicultura!

Acest curs de Apicultura Online pe care ti-l pun la dispozitie, este o un instrument foarte puternic. Personal am depus tot efortul si am adunat toata experienta acumulata in acesti 5 ani, pentru a-ti oferi un curs cat mai complex si cat mai practic, astfel incat sa poti vedea singur rezultatele in urma acestui curs.

Am dezvaluit cu lux de amanunte toate secretele pe care le stiu despre apicultura, pentru ca vreau sa te ajut sa ai succes.

Daca asi fi avut eu aceast curs cand m-am apucat de apicultura prima data acum 6 ani de zile, cand m-am apucat sa o dezvolt, as fi castigat multe batai de cap, foarte multi banii pierduti, mult timp pierdut aiurea in incercare de a recupera greseli care nu ar fi trebuit sa existe. Toata aceasta informatie valoreaza o avere...

  • De exemplu cursul de apicultura de pe bestcor.ro costa 560 de lei si dureaza 2 luni si 2 saptamani.
  • Iar pe icdapicultura.ro cursul costa 950 de lei si dureaza 3 luni.
  • De asemenea pe cfpdr.eu intalnim alt curs de apicultura la pretul de 700 de lei, care dureaza 2,5 luni.

Iar cursul de apicultura online costa doar 50 lei pe luna timp de 4 luni. Adica un total de 200 de lei, cu mult mai putin decat cele 3 cursuri de apicultura de mai sus.

Cursul poate fi achiztionat in urmatoarele 2 variante:

  • Sa platesti in fiecare luna 50 de lei pe luna timp de 4 luni.
  • Sa platesti cursul complet in perioada adica 200 de lei.

Pe langa acest curs online, vei mai primi:

Bonus 1 - Top 6 greseli pe care le fac apicultorii incepatori

Inceputul intodeauna este greoi si de obicei faci foarte multe greseli care te vor costa timp pierdut si banii. In loc sa folosesti acest timp si banii sa dezvolti stupina actuala, va trebui sa iti consumi energia sa o remediezi greseala.

Din aceasta cauza m-am gandit sa iti ofer acest ebook, in care iti voi explica cele 6 greseli comune pe care orice apicultor incepator le face, si cum anume sa le eviti prin tehnici simple.

top 6 greseli pe care le fac apicultorii incepatori

​-Cu cati stupii ar trebui sa incepi

-Locul potrivit unde trebuie sa iti amplasezi stupina

-Cum sa hranesti albinele in mod corect

-Cand este momentul potrivit pentru a extrage mierea

-Cum sa monitorizezi corespunzator stupina


Bonus 2 - Inmultirea albinelor, 3 Metode

Inmultirea albinelor reprezinta o dificultate pentru incepatorii care doresc sa isi extinda stupina, insa nu stiu exact care este procedura si cum trebuie sa procedeze pentru ca procesul sa fie dus la indeplinire cu succes.

Acest manual de 25 de pagini te va ajuta chiar daca nu esti incepator. Iti va clarifica exact ce trebuie sa faci pentru ca divizarea sa fie cu succes iar dupa putin timp daca ai o matca de calitate sa devina o familie puternica pe 4-5 rame cu 2-3 rame de puiet.

De asemenea iti voi explica cele 3 metode foarte bine explicate pentru ca oricine sa inteleaga si sa le poata aplica imediat ce descarci acest bonus.

inmultirea albinelor 3 metdoe

-Cum sa iti extinzi stupina chiar daca esti foarte incepator si nu ai nici o idee cum sa divizezi un stup.

-Daca esti putin mai avansat si tu vei gasi acest bonus util pentru ca informatia este structurata pentru orice nivel de intelegere.

-Ti-am explicat cele 3 metode cele mai folosit pentru inmultirea albinelor pe care eu le recomand si le folosesc cu succes an de an.

Bonus 3 - Suport prin email pe toata perioada cursului

curs de apicultura online

Acest cursul online de apicultura era incomplet din punctul meu de vedere daca nu iti ofeream si suport online prin email pe toata perioada cursului de 4 luni de zile.

Pentru ca imi pasa de rezultatele tale si vreau sa te ajut cu tot ce stiu pentru ca acest curs sa te ajute sa obti rezultate vizibile in propria stupina.

​Pentru ca nu vreau sa te las cu intrebari in urma acestui curs, vreau sa te las cu lucruri concrete pe care trebuie sa le faci, cu un plan pe care sa il urmezi si cu niste pasi fixi pe care nu trebuie sa ii neglijezi niciodata.


Ca sa te inscri la cursul online de apicultura in format electronic (.pdf) trebuie sa dai click pe butonul de mai jos "vreau cursul acum".  Iar plata o vei putea face  prin paypal sau transferbancar.


Vreau sa comand ACUM Cursul Online de Apicultura!

Ma angajez sa urmez acest curs online de apicultura cu o durata de 4 luni de zile (16 saptamani).

Start up

Platesti esalonat in fiecare luna timp de 4 luni.

  • Cursul este in format electronic .pdf
  • La fiecare 5 zile primesti un email cu lectia pe care o poti descarca la tine in calculator.
  • Primesti suport prin email din partea mea pe toata perioada cursului.

lei 50 / luna

Premium

Platesti cursul complet de apicultura online pentru 4 luni.

  • Cursul este in format electronic .pdf
  • La fiecare 5 zile primesti un email cu lectia pe care o poti descarca la tine in calculator.
  • Primesti suport prin email din partea mea pe toata perioada cursului.

lei 200 / 4 luni

Prima lectie si bonusurile va ajunge la tine INSTANT, chiar daca este 4:00 dimineata!

Emailul tau saptamanal va contine un link de download pentru lectia in format .PDF.

PSS: ​din cate vad nu ai decat 3 optiuni

optiunea 1 sa nu faci nimic in ....continuare....

optiunea 2 ​sa te chinui de unul singur. Insa stii ca succesul se fura de la altii; cu siguranta iti va lua ani buni ca sa ajungi la rezultate... insa nici macar nu ai o siguranta de asta...

optiunea 3 sa faci ce am facut si eu, sa folosesti acest curs care iti va arata pas cu pas cum sa incepi si sa te dezvolti in apicultura, indiferent de varsta, educatie, situatie materiala.


100% Returnare Banii Fara Intrebarii

Sunt atat de sigur de calitatea informatiei pe care o ofer in acest curs onine, incat iti ofer o super garantie: daca nu esti multumit de curs si consideri ca nu este ce ti-am promis, imi dai un simplu e-mail si iti returnez 100% banii, fara intrebari in primele 20 de zile. In plus de asta primele lectii iti raman tie.