fbpx


Cum Să Îți Dublezi Stupina Actuală Și Să Faci
Profit

Uramareste clipul de mai jos sa vezi exact ce strategie voi folosi:

Poți folosi contul de paypal, sau apeși pe "check out" să poți faci plata folosind cardul.


Daca in 20 de zile simți ca nu ti se potrivește, iți returez banii înapoi, fără nici o întrebare

100% Satisfactie Garantata

Secure Payment

Impresionanta cartea pe care ai scris-o, m-a ajutat enorm sa imi pun la punct una din metodele tale pe care le prezinti in carte, fara sa mai cheltui in fiecare an mii de lei sa imi schimb matcile la toata stupina.


Recomand acest curs la totii stupari care doresc sa isi faca proprile matci folosind metodele simple pe care Iosif le prezinta in carte. 


testimonial - cresterea matcilor

Marian - stupar

curs de apicultura

Vreau cursul ACUM!

Normal 73

Poți folosi contul de paypal, sau apeși pe "check out" să faci plata folosind cardul, sau prin transfer bancar, click aici.

Secure Payment

Ce primești în cursul online de apicultură

Vei invata sa iti gestionezi corect fiecare lucrare pentru a eficientiza munca in stupina, timp de 4 luni cat dureaza cursul...

1

Structura cursului de apicultura online

Acest curs este dedicat incepatorilor care sunt dispusi sa invete din secretele apiculturii moderne.

Cursul de Apicultura Online este structura pe o perioada de 4 luni (16 saptamani), timp in care tu vei primi o lectie pe saptamana.


Aceasta lectie o vei primi pe email in mod automat in format .pdf si va contine aproximativ 10 -20 pagini de informatie. La sfarsitul fiecare lectii vei primi o tema pe care eu recomand sa o faci.


Tot ce trebuie sa faci pentru urmatoarele 4 luni, din momentul in care faci plata, este sa urmaresti in fiecare saptamana un mesaj pe email din partea mea care va contine lectia ta.

2

Ce va contine o lectie

Fiecare lectie este gandita sa te ajute sa avansezi tot mai mult in lumea albinelor.

O lectie va contine toata informatia de care ai nevoie despre acel subiect. Iar dupa ce o citesti m-am asigurat ca o poti pune in practica daca urmaresti fiecare sfat din lectie. 


Iar sfarsit de lectie, vei primi o tema, care te va ajuta sa aplici informatia si sa observi pe propria piele, ce dificultati vei intalni si cum se va modifica stupina ta, pas cu pas, in urma acestui curs. 


Mai mult decat atat voi incerca sa fiu cat pot de concret folosind exemple practice care sa te ajute sa le implementezi chiar in momentul in care citesti fiecare tehnica si exercitiu pe care ti-l sugerezi sa il faci. 

4 rase de albine

3

De ce am ales curs online 

Sa pot fi alaturi de tine sa te ajut sa te dezvolti

Am ales varianta de curs online pentru a putea sa ajut cat mai multi apicultori din Romania. 


Imi era mult mai usor sa pun fiecare lectie intr-o carte pe care sa ti-o ofer, iar tu singur sa aplici tot ce scrie acolo. Insa stiu din propria experienta ca desi am citit toate cartile importante din apicultura, am aplicat foarte putin, pentru ca informatia ori este depasita ori este imposibil de aplicat. 


Insa in cadrul acestui curs, vreau sa fim in legatura, sa imi spui ce te apasa ce ai reusit sa faci in urma fiecare lectii, si ce nu ai reusit sa faci.


cum sa dublezi productia de miere


Subiecte Curs 

Am ales subiectele cele mai sensibile din apicultura

Care sa te ajute in mod practic. 

  • Sisteme de stuprit;
  • 4 Elemente importante in cresterea albinelor;
  • Cum sa organizezi eficient 
  • 3 Metode practice pentru inmultirea albinelor
  • Polenizarea plantelor
  • 3 Metode practice pentru cresterea dirijata a matcilor
  • Pastrarea sanatatii la albine si combaterea boliilor;
  • Cum sa pregatesti familia de albine pentru iernat;
  • Nutritia si alimentatia albinelor;
  • Cum sa organizezi eficient cuibul familiei de albine;
  • Cum sa colectezi polen, eficient si usor;
  • Cel mai bun model de stup care exista;
  • Plus alte subiecte...;

Bonus 1

Primești cartea, Creșterea și Selecția Mătcilor în format fizic la tine acasă.

Această carte conține 86 de pagini, am scris tot ce am învățat despre creșterea mătcilor.

Toată experiența și toate sfaturile pe care le-am înțeles, după ani de zile de eșecuri, încercări și succese.

Le-am pus în această carte, ca și tu să poți beneficia acum de pe urma experienței mele.

Din care poți învăța:

  • Ameliorarea albinelor;
  • Criterii de selecție;
  • Etapele de lucru pentru selecția în masă;
  • Selecția pe bază de linii;
  • Partenogeneză;
  • Reglarea comportamentală;
  • Creșterea trântorilor;
  • Cum să alegem locul potrivit pentru împerecherea controlată;
  • Așezarea nucleelor de împerechere în stația izolată.


cresterea si selectia matcilor


Bonus 2

Vei primi acces la un grup de watsapp.

Va fi un grup privat, și vom aborda întrebări și nelămuriri care vor rezulta în urmă lecțiile, și nu numai.

Orice problemă vei întâmpina în stupină, îți vom oferi soluții.

Pentru ne pasă de rezultatele și evoluția ta în apicultură.


watsapp


Cât costă cursul 

Cursul de apicultură este o unealtă pe cât de simplă, pe atât de eficace. Am depus mult efort, timpul și toată experiență mea și a echipei mele să punem la punct acest curs, care să te ajute la maxim în dezvoltarea ta ca apicultor.



Dacă aveam acest curs când m-am apucat de apicultură, aș fi scutite multe nopți nedormite, banii cheltuiți și sacrificii făcute de-a lungul anilor că să învăț lucrările importante din stupină.



Cursul online de apicultură costă 299 RON, cu mult mai puțin decât costă un curs fizic de apicultură, sau o matcă F0, adusă din Germania.



Cursul de apicultură online de la cfpdr.ro costă 760,00 RON, aproape de trei ori cât costă cursul meu de apicultură.


Cursul de apicultură de la bestocore.ro costă 950,00 Ron, prețul de trei ori decât cursul meu online de apicultură.

Iar exemplele pot continuă...

Silver

  • Primesti o lectie la fiecare 7 zile;
  • Primesti acces la grupul privat de watsapp;
  • Primesti bonusurile incluse in curs.
  • Daca in 20 de zile simți ca nu ti se potrivește, iți returesc banii înapoi, fără nici o întrebare.

 19​

Gold

  • Primesti o lectie la fiecare 7 zile;
  • Primesti gratuit cartea Cresterea Matcilor in format .pdf;
  • Primesti acces la grupul privat de watsapp;
  • Primesti noutati si actualzari ale cursului.
  • Primesti o reducere de 7%
  • Daca in 20 de zile simți ca nu ti se potrivește, iți returesc banii înapoi, fără nici o întrebare.

€ 73

Ce spun unii dintre clienții noștri

Pentru ca doresc sa învăț cât mai multe detalii legate de apicultura. Cursul online de apicultură îmi oferă această posibilitate. Mulțumesc!

Gigi Serban, Apicultor.

apicultura moderna

Mulțumesc, sunteți singurul din tară care are răbdare și bunăvoință să dea sfaturi apicole. Alți intră pe youtube și fac anumite filmulețe, dar informația lor este imparțială.

Ion Borlo, Apicultor.

Impresionanta cartea pe care ai scris-o, m-a ajutat enorm sa imi pun la punct una din metodele tale pe care le prezinti in carte, fara sa mai cheltui in fiecare an mii de lei sa imi schimb matcile la toata stupina.


Recomand acest curs la totii stupari care doresc sa isi faca proprile matci folosind metodele simple pe care Iosif le prezinta in carte. 

Marian Sima, Apicultor.

apicultura pentru incepatori

M-au ajutat foarte mult lecțiile, dar cel mai mult mi-au fost de folos, sfaturile tale la problemele curente din stupină. 


Mulți care au albine îmi dădeau multe sfaturi, dar eu tot pe tine te întrebam, și făceam așa cum îmi spuneai. 


Pentru că sfaturile de la tine m-au ajutat cel mai mult, comparativ cu alte sfaturi primite de la ceilalți apicultorii.

 

Poate nu am făcut tot ce mi-i zis, însa cu toate astea am familii puternice și bine dezvoltate, și asta datorită ție, iar pe această cale îți MULȚUMESC foarte mult!!!

Grigore Chele, Apicultor.

Ce poți face în continuare...


PSS: din câte văd ai 3 opțiuni...

Opțiunea nr. 1 Să nu faci nimic... în continuare..

Opțiunea nr. 2 Să încerci să te zbați de unul singur. Dar știi și tu că succesul se fură de la alții; singur îți va lua ani buni de zile să reușești .. și nici măcar nu ai nici o siguranță de asta.

Opțiunea nr. 3 Să faci ce am făcut eu.. să folosești o metodă sigură care îți arată pas cu pas cum să înveți apicultură, indiferent de vârstă sau de experiența pe care o ai.

curs de apicultura

Vreau cursul ACUM!

Normal 73

Poți folosi contul de paypal, sau apeși pe "check out" să faci plata folosind cardul, sau prin transfer bancar, click aici.

Secure Payment

Dacă ai nevoie de ajutor

contact lectii-apicultura

Dacă ai întrebări sau dorești informații suplimentare, mă poți contacta.


Orar: Luni - Vineri 10:00 - 20:00


E-mail: iosif@lectiiapicultura.ro


Messenger: https://www.facebook.com/lectiiapicultura/


Whatsapp: 0734 969 915

Copyright © Lecții Apicultura 2020

>